poniedziałek, 18 lutego 2013

                        Moja Generacja

Czy wy sobie myślicie
że tu sami młodzi
i nikt z nas staruszków
na „dżajfy” nie chodził?

że łaziłem wtedy
z długimi włosami,
w peweXowskich gaciach
i w butach z klamrami?

Tranzystor wielgachny
w dwóch się go nosiło,
przy przebojach z 2-jki
jakoś raźniej było.

                                                                                                      
Fiata dawno nie mam
(miałem i Malucha)
gdy na „chyt” jechałem
nie siadała mucha!

Tak niedawno byłem
słuchać Szczepanika,
z Marylą śpiewałem
o jej balonikach.



Z „Budką od Suflera”
byłem na estradzie,
lecz było mi smutno
bo nie w starym składzie.

Na gitarze nie gram
znam się ale za to
jak gotować bigos
i bimber z herbatą

Pamiętam kolejki
i ZOMO-wskie racje
i to co się zwało
zrób-improwizację!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz