wtorek, 19 lutego 2013


                                                        Całego Serca

Do siostry wiersz pisałem
bo ma mieć urodziny
lecz darmo się trudziłem
marnując dni godziny.

Bez głowy i logiki
dwie strony zapisałem
uciekły mi gdzieś rymy
choć bardzo się starałem.

Klawisze mnie parzyły
w pęcherzach palce, ręce
nic nie umiałem spłodzić
nie będę pisał więcej.

Pół- wieczek Cię zaskoczył
z różnymi odczuciami
co da w podarku życie
jak dalej będzie z nami.

A może się ktoś znajdzie
co aurę swą roztoczy
miłością swą wypełni
spragnione twoje oczy.

Odwiedzi w wolnych chwilach
odezwie w samotności
przytuli ciemną nocą
nauczy cię miłości ?

Zostanie przy Twym boku
by służyć Ci ramieniem
by kumplem być, podporą
i marzeń Twych spełnieniem.

Zostałaś w duszy młoda
i to nas bardzo cieszy
bo przecież do starości
nikomu się nie śpieszy.

Dwa worki uzbierałem
karteczek z życzeniami
lecz chyba ich nie wyślę,
wolę się spotkać z wami.

Już widzę tą uciechę
kiedy się znów spotkamy
zabójcze sącząc Drinki
noc całą przegadamy.

Razem Ci więc życzymy
wszelakiej pomyślności
by w życiu twym na zawsze
ktoś bliski mógł zagościć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz