niedziela, 17 lutego 2013

Łowcy sławy

                                                                                  
Zakradła się choroba
w szeregi Bej-owiczów,
wspaniałych poematów
i literackich kiczów.

Zatracił sens i powód

pisania tutaj wierszy,
gdy każdy z „gryzipiórków”
chce być na topie pierwszy.

Nie znośi nienawiści

wiersz i literackie pióro,
ten który z sensem pisze
będzie na Topie górą.

Więc co da, że dasz plusik

na sto tysięcy wierszy,
i w „Aurze” zakłamania
będziesz na topie pierwszy.

Kobieta jest jak wiersze

i by uwagę zwrócić,
musi o wygląd zadbać
by na nią oczkiem rzucić

Choć bardzo chętnie piszę

nie jestem łowcą sławy,
a że mam mało piórek?
no cóż-napewno jestem słaby!

Dla mnie to jest zabawa

i niech taką zostanie,
a mądrzy niech ocenią
te moje Bej-bajanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz