sobota, 6 września 2014

Inna Jesień



starszy pan : Stary człowiek z systemem

Gdy się czasem coś nie uda

lub zapomni czegoś w domu

myślę że to już skleroza

czai się gdzieś po kryjomu



Sił już nie mam do roboty

kiedy biegnę tchu brakuje

o jesieni życia naraz

czarna myśl mnie prześladuje



Gdy w lusterko spojrzę rankiem

pole bruzd jest na mej twarzy

zamiast zdjęć w portfelu dziewczyn

wizytówki od lekarzy



Chyba udam się do wróżki

albo lepiej do znachorki

by zbadały mnie gruntownie

głowę, płuca, męskie „worki”



W szklanej kuli mnie zobaczy

nawet myśli w mojej głowie

radę jakąś mi podrzuci

coś doradzi, coś podpowie



Lub to może jak w naturze

odpoczynku mi potrzeba

rzucę pracę zwariowaną

starczy mi na kromkę chleba



Zimę jakoś przezimuję

członki znów ożywi wiosna

starość  pójdzie w zapomnienie

jesień będzie znów jak wiosna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz