sobota, 13 września 2014

Na plaży wspomnień

Na plaży wspomnień stoję
w horyzont daleki wpatrzona
młodości słońce zachodzi
smutna jestem i rozmarzona.

Kocham to moje morze
piaszczyste Mielna plaże,
tu jestem ptakiem wolnym
gdy o czymś pięknym marzę.

 
Piasek w klepsydrze czasu
cieknie pomiędzy palcami,
wspomnieniom w tle przygrywa
morska bryza z falami.

Tu smak poznałam miłości
pieszczoty przybrzeżnej fali,
tęsknotę za światem szerokim
gdy statek znikał w oddali.

Uwielbiam tu słońca zachody
poranki gdy dzień się budzi,
odbicie gwiazd na wodzie
i plażę pustą bez ludzi.

Noc wabi mnie na spacer
gdy obok ktoś bliski, kochany,
o morzu mu chcę opowiedzieć
miłości mej otworzyć bramy.

Szersza może jest plaża
w Rio na Copacabanie,
lazur morza piękniejszy
i pełne jachtów przystanie.

Napewno jest woda cieplejsza
grzana tam słońcem zwrotnika,
lecz brak im wszystkim jednego
-tęsknoty co serce przenika.

Puste tam wspomnień są kartki
brak słów na piasku pisanych,
bez twarzy w około mi bliskich
i miejsc od dziecka tak znanych
.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz