piątek, 24 października 2014

E-mail do Nieb@



E-maila szukam na stronach

adresu  mi tego potrzeba

bo wiersz napisałem Mamie

i wysłać go chcę do nieba



Przyszedł Bóg w nocy cichutko

wziął Ją za rękę ze sobą

dom napełniając i serca

rozpaczą, łzami, żałobą

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi-bTlRjF4-e84_lL-6Tv0aEJ5BYiXYw4IADzRTDyfcX9sgwvC7Ev7aSi5rCZTl18eaYxnyMyqDqoyo4i3h_7n8OMoA6M2FoOvt3-8G-FfHkuC3XPvEZbsgRqFvazQvO3J5kEbHhbGBPvsh/s1600/Droga+do+nieba.jpg 

Drzwi Mu otwarła już dawno

wieczorne zmawiając pacierze

na podróż się przygotowując

gdy przyjdzie i Ją zabierze



Czy mam się z rozpaczy zapłakać

że nam Ją do siebie zabrałeś

czy wdzięczny być i szczęśliwy

że nam Ją po prostu dałeś?



Że dałeś Jej duszę wrażliwą

i serce tak pełne miłości

że zawsze miała dla wszystkich

uśmiech pełen radości?



Posłałeś na ziemię Anioła

by czuwał u Mamy boku

ma siostra jej była podporą

oraz światełkiem w mroku



Została w kwiatach mogiła

gdzie leży tylko Jej ciało

lecz w sercu oraz w pamięci

nam po Niej coś więcej zostało



E-maila szukam do nieb@

może mi z was ktoś pomoże

wiersz mój chcę posłać ostatni

daj mi go proszę, mój Boże

 https://www.youtube.com/watch?v=rsjU3Rnvuh4

2 komentarze:

  1. Cudny wiersz!!!! Cudny!!! Uwielbiam takie wiersze... takie głębokie...a zwłaszcza jeśli dotyczą tego co sama mam w duszy...Cudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A to już rok, jak ten czas leci-czas osuszył łzy rozpaczy

    OdpowiedzUsuń