wtorek, 14 października 2014

Plagiat!!

 http://kipwa.pl/files/Image/jo6ps530b9ot8r/KPUkaraniepracownika_fmt_full.jpg

Ktoś kopiuje moje wiersze
widzę kupę ich na necie
wstawia sobie na tapety
i na różne inne śmiecie.


Nikt nie pytał mnie o zgodę
z tym porządek zrobię chyba
czy profesor to czy prostak
lub też gruba jakaś ryba.


Poślę mego adwokata
lub wystawię mu rachunek
zdjęcie dodam z odciskami
zbluzgam jego wizerunek.


Posyłając mi E-maila
każdy się zapytać może
jak to znowu mi ktoś zrobi
kara będzie nie daj Boże!

1 komentarz:

  1. Do Autora: Gregora Cempulika
    Pewien Pan na swoim blogu
    Wiersze wypisuje
    Lecz nie lubi kiedy człowiek
    Teksty te kopiuje
    Przeczytałam Jego wiersze
    Strasznie mnie to śmieszy
    Trzeba spytać go o zgodę
    To go bardzo cieszy
    Każdy wierszyk ponoć wszędzie
    W internecie krąży
    Jak Cię złapie na plagiacie
    To uciec nie zdążysz

    OdpowiedzUsuń