poniedziałek, 27 stycznia 2014

Genetyczne Manipulacje



 
Zaczęli od pomidorów
zrobili nawet kwadratowe,
dla dzieci by mleko lubiły
łaciatą fioletową krowę.

Kukurydza bardzo wysoka
że człek się schować może,
ziemniaki czarne, czerwone
i świńskie hybrydy w oborze.

Krzyżówki robiono kiedyś
dobre było i smakowało,
lecz na to potrzeba czasu
niektórym za długo to trwało.

Sam boję się iść na zakupy
bo złudna ta fatamorgana,
chemią żywność zmieniając
”klonują” nas na barana!

Gdy kiedyś młody i piękny
tańczyłem na dyskotece,
prosząc dziewczynę do tańca
wiedziałem na kogo lecę.

Dziś chłop niby bo w gaciach
w staniku i z cycuszkami,
babka w krótkiej miniówce
ze zwisem i z jajeczkami.

Moda to czy już  genetyka
efekty przemysłu głodnego,
z lat parę żaden nie znajdzie
wśród nas nikogo zdrowego.

Dzięki że mam swą Anię
bo pewna i już sprawdzona,
i ja mam atest na piśmie
w sprawie mojego ogona!

Normalni na ciele i duszy
jarzynką z ogródka żywieni,
zdrowiem się cisząc, korzystamy
z pięknej życia jesieni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz