poniedziałek, 23 stycznia 2017

Homikowanie

Bildergebnis für robienie zapasów
Rząd chce wydać zarządzenie
wiedzą o tym wszyscy w Polsce!
by zapasy robić w Niemczech
ponoć Merkel w wielkiej trosce


Boi się że gdy ją zwolnią
rozpacz będzie jak w Korei
nikt nie ruszy się do pracy
zamkną dworce na kolei


Naród wyrwie sobie włosy
i w kościołach pełno będzie
zaproszeni islamiści
siądą pewno na Urzędzie


U mnie włosów nie za dużo
z wyrywaniem trudno będzie
płakać pewno też nie będę
że nie będzie jej na „grzędzie”


Założyłem wczoraj studnię
przeliczyłem skrzynki piwa
mąkę na żur zakupiłem
choć na polach jeszcze żniwa


Wodę zostawiłem w wannie
jutro znów się w niej umyję
zęby starczy raz na tydzień
ważne by mieć czystą szyję


Mówi Merkel o kryzysie
obudziła nam się wreszcie
„bajzel” mamy już od dawna
bieda u nas na wsi w mieście
 

Banki chcą bym wydał forsę
pochowaną w mej pościeli
azylanci chcą uciekać
bo ich "Panią" diabli wzięli


Posiedzenie zrobię w nocy
w łóżku z Anią- kryzysowe
bo jak seksu też zabronią
z pełnym chodzić, to niezdrowe


Wali na łeb się EUROPA
Multi-Kulti w dupę bierze
a ja jakoś nie kumaty
tej ciemnocie już nie wierzę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz