sobota, 8 listopada 2014

Pobudka!




Noc miała mnie w objęciach

dręczyły sny mnie jeszcze

http://img686.imageshack.us/img686/199/pobudka.gifniechęci do wstawania

trzymały nocne kleszcze



Przy boku mym leżała

jak Bóg ją stworzył, Ania

myśl moją odpędzając

od wczesnego wstawania



Rozdarł się w niebogłosy

na nocnej szafce budzik

tak jakby w środku siedział

zdesperowany ludzik



Wysłany tu przez szefa

by wyższość swą pokazać

i w psotnych figlach myśli

specjalnie mi przeszkadzać



Zemszczę się na nim srodze

spartaczę dziś robotę

uśmiechnę się szyderczo

gdy powie przyjdź w sobotę



Swym rozognionym ciałkiem

stuknęła w bok mnie Ania

nic z tego dziś nie będzie

się szykuj do wstawania



Jak osa z swym żądełkiem

wylazłem zły zgorzkniały

jak w takim stanie przetrwać

mam zdrowy dzionek cały?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz