piątek, 11 marca 2016

Gdyby nie radio

Niby dzień jak każdy inny
dzisiaj rano przed wstawaniem
Ania zamiast mnie wypędzić
dzień zaczęła przytulaniem


Tak jak co dzień od lat paru
zamiast wygnać mnie do pracy
była jakaś całkiem inna
miła, fajna całkiem cacy


Zaskoczony co niemiara
jak podwyżką od starego
miej się myślę na baczności
coś tu nie tak mój kolego
                                                                            http://www.picgifs.com/clip-art/communication/radio/clip-art-radio-108017.jpg
że do pracy mam daleko
poszukałem w radiu stacji
a tu w koło wszyscy mówią
o kobiecej ważnej „nacji“


Wszystko w radiu o niewiastach
ględzą wszyscy o kobiecie
że nie tylko czczą ją w Polsce
lecz podobno w całym świecie


Przeliczyłem więc drobniaki
kupię kwiaty, zwolnię z pracy
by zobaczyć czemu rano
była Ania dla mnie „cacy“

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz